min älskling har ett hjärta av guld

Jonas Nordlander världens underbaraste pojkvän, jag älskar dig så jävla mycket du är helt underbar..nu håller han på att diska vi har ätit tacogratäng med gucca och sallad till detta drack vi is vatten.

Snart ska vi se på en film som min prins har laddat hem kommer dock inte ihåg vad den heter men det var en komedi iallafall.
Sitter och pratar med min kära vän Lottis på msn..hon som har det hur underbart som helst i Thailand. Måste säga att jag e avis på henne fatta hur skönt hon har det.

Imorgon ska jag träna spinnin efter jobbet *längtar* I love spinning det är verkligen den bästa konditionsträningen jag vet...beach 2008.nu jäklar är det att itne sitta på lat sidan utan träna minst 4 dgr i veckan...

Nu ska jag lägga mig i soffan under filten och kolla på film med mitt gostroll

kram

Kommentarer
Postat av: sofie

hej hej. hoppas allt är fint med er!! Hälsa till Jonas från mig kraaaaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback