Ziggy = äkta kärlek

Lördag morgon och jag är uppe med tuppen, kan det ha med att göra att jag somnade strax efter 22 igår? ja mycket möjligt. Vaknade ett par ggr inatt :( vet inte varför inga spöken under sängen eller att jag drömde mardrömmar har ingen aning om varför?

Idag klockan 11:00 kommer Ziggy plutten till mig, min älskade gudhund :) som jag älskar så det är verkligen äkta kärlek.Vi ska gå långa promenade och bara ha det mysigt.
Sitter nu och dricker kaffe och bara tar det lungt hur mysigt och skönt som helst.

Var rädd att jag skulle bli magsjuk igår då några barn på jobbet ligger i magsjuka :( och jag har känt mig lite sådär, men det verkade inte bryta ut vilket jag tackar gudarna för.

Vad ska du göra idag då? ngt roligt?

Hoppas alla får en underbar dag..

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback