Glad påsk

Glad påsk önskar jag er. Igår hade jag middag med baby och hannapanna vi åt wok mums mums var det, sen gick vi till ett irlänskt ställe i gamla stan där vi mötte upp en annan kompis till mig så det var en trevlig kväll.
Idag ska jag spela curling hahaha ja det e sant jag och hannapanna, jens, roger och några som jag inte träffat (kompisar till Hanna) . Sen blir det att äta middag på en mongolisk resturang  så jag tror denna dag kommer bli grym också. Imorgon är det påskafton, den ska firas i goda vänners lag i sjöstan hos baby och och C . Ska bli trevligt det också.

Nu har jag en veckas påsklov hur grymt som helst ska verkligen bara njuta!
Hoppas alla får en grymt påskhelg.


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback