April April din dumma sill...

..jag kan lura dig vart jag vill...fick precis ett sms av Sara där hon skrev följande: Daniel har vunnit 25000:- i månanden i 10 år, jag skakar. Jag läste det högt både jag och Jonas sa: April April din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill...för det första så kan man inte vinna det på en lott utan man måste vara med i tv för att vinna det, för det adnra gumman så skulle du ringa mig och berätta detta inte sms:a.hihihi... ja det e roligt med lureri

Idag har jag varit ute hela dagen några av mina vänner vet varför...hade ett härligt spinningpass på Kungsholmen tillsammans med Anna Edling...hon är föresten gravid grattis till dig och Magnus gumman.

Sitter och tittar på parlamentet..men nu e det reklam.
Idag när jag åkte med 4:ans buss så satte det sig en mann bredvid mig, jag tänkte fy fan vad det luktar äckligt gammal sprit...jag vände mig om gissa vem det var? jo det var en amatör dansare som var med i Let`s dance hahaha..

Och  idag när ajg cyklade från spinningen så fick jag vbe Felix Herngren m familj att flytta på sig så jag kunde cykla förbi....

så känistätt var det idag.



kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback