drömmar är som strömmar....

Jag undrar varför man drömmer så sjuka drömmar..vad får man allt ifrån eller ligger det ngn betydelse i det man drömmer. isåfall vill jag sluta sova om nätterna..då vågar jag inte tro på ngn eller knappt mig själv. Usch jag har alltid varit en sådan som drömt mkt..drömmer om alltifrån våld  till småkryp..ja vad säger man är det ngn mer än jag som drömmer så mkt?
Läste för ett par dagar sen om ngn slags drömtydning i Aftonbladet.,fast jag har läst om samma saker i en bok och då står det olika innebörder om samma drömmar så vad ska man tro?

Idag jobbar jag 8:15 - 17:00 sen e det spinning halv sex.

Har nyss hängt ut våra täcken, Jonas ska bädda rent när han kommer hem så de får vädras först.  På fredag kommer Jonas mamma hit från Norrland hon fyller år på fredag..det ska bli mkt trevligt.

Imorgon kväll kommer min syster hit hon ska sova över hos oss imorgon. Imorogn skall jag även till tandläkaren usch vill inte laga, men jag måste :(.

På torsdag ska jag ev på middag till Sofia.

Ja ser min vecka ut på ett ungefär.


Önskar er alla en härlig Tisdag.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback