en vanlig onsdag

På jobbet var det väldigt lungt idag..hade enbart 5 barn då alla de andra var sjuka eller lediga nu i samband med påsken. Imorgon kommer Molly vara hemma och vabba, men det är ignen katastrof för det vi kommer att var amax 2 barn imorgon på mig och Lottis , så imorogn kommer vi hinna med massa andra saker med som barnfri tid.

Jonas är nu på hockey hos Robban det är Modo - Linköping. hoppas p¨å Linköping men det gör inte Jonas, men jag såg nu att Linköping leder i 3:e perioden med 3-1..jag kommer att ha en arg pojkvän som kommer hem sen...bäst att hinna packa resväskan som jag ska ha med till jobbet imorgon. för efter jobbet åker jag och jonas samt min syster till mina och min systers päron..min systers kille kommer på fredag.


Har haft utbildning idag då det e onsdag..den är verkligen givande min utbildning...och den 2:a juni kommer vi att ha salstenta...tiden går snabbt,

nu ska jag ila in i sovrummet och packa...

see ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback