Hemma efter påskfirande i Finspång

Ja nu har jag och Jonas kommit hem från mina föräldrar i Ljusfallshammar som ligger utanför Finspång. Där var även min syster Anna med pojkvännen Kalle. Vi hade det mkt trevligt..det var en riktigt trevlig påskhelg..mkt god mat och dricka och spel hela helgen. Och jag är så stolt över mig själv. Jag åt inga efteräter, dvs tårtor, kakor och andra efterätter drack heller ingen must..*klappar på huvudet* vad jag e duktig det finns inga undantag för att unna sig. Jag går inte ner i vikt av att unna mig.

Har besökt farmor också det var välbehövligt farmor var så glad över att få besök av barnbarnen med respektive..hihihi hon e så söt min lilla farmor.
Vad gjorde vi mer hos familjen Selvåg/Johansson? jo vi fick besök av min barndomsvän Ida med hennes kille Fredrik och deras son Arvid..gud så söt han var och lik Ida hihi..hade köp kläder till Arvid men de var för små :( som tur var så hade jag sparat kvittot så de får byta..

Imorgon är det jobb igen det känns tungt, har varit riktigt skönt med ledighet..men en sak e skönt är att det e bar a4 arbetsdagar denna vecka så det går förhoppningsvis lite fortare denna vecka..visst jag älskar mitt jobb men alla känner väll att det e tungt att komma tillbaka efter så lång ledighet.

nu ska jag dricka kaffe...

see you

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback