Ja herre gud ....

Idag på jobbet runt eftermiddagen så fick Mollys världens frossa..jag antog att hon har fått feber...Jag messade henne när jag kom hem och skrev: hoppas att du inte blir sjuk...under min kurs idag så hade Molly ringt mig och talat in på telefsvararen att hon hade fått 38.9 graders feber och halsfluss....gid stackars henne hon råkar få alla sjukdommar...medan en annan peppar peppar klarar sig.

Vad jag menar med herre gud är att om man inte har träffat en människa på ca 2 år, och plötsligt träffar den personen i ca 10 minuter...och pratar lite smått...hur kan den personen säga till min kompis att jag var avvisande mot henne och hennes kille??? ursäkta mig.men jag har inte träffat dig på ca 2 år och inte din kille heller...och hur ska jag vara då? ska jag sitta och prata på som skjutton? jag var inte avvisande över huvudtaget..jag pratade med dig..och ni var ju inte kvar så länge..så jag kan inte komma på mer att göra...ja säger bara herre gud....

Nu ska jag snart sova e grymt trött...vill sova, fast vet inte om min syster ska sova hos oss inatt hon hör inte av sig eller så. Vilket gör att vi inte har ngt aning.

Idag gick utvecklingssamtalen över förväntan, våra föräldrar vi har e såååå underbart bra.
Önskar att min Sara skulle börja jobba hos oss..eller på ngn fsk i enheten,..vore toppen gumman.

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback