Kaffe time

Torsdag vilket innebär hockey ..hoppas det e slut snart så att jag får umgås med min älskling igen..det känns som han alltid e borta och ränner numera. Jag dricker nu kaffe och surrar med min sara på msn.
Har tränat idag med Anna det var jätte bra..först gick jag 25 min på trappa sen styrka - armar och rygg.
Jag känner nu att min träning samt att jag laggt om min kost samt inte äta ngt onyttigt har givit resultat..jag säger bara bort med alla piller och skit som man stoppar i sig för vise värsa det hjälper inte det lurar kroppen bara och ens hjärna..nej kör på motion och rätt mat och inget socker.....

Håller på att tvätta nu lakarn m.m....sen ska jag se om det får plats med en maskin till på tvättsträcket *hoppas*
vill ha mina leggins imorogn nämligen och då måste jag tvätta dem innan.

Imorgon stänger jag..sen ska jag och Lottis träffa Magda på e.m/kvällen..hoppas jag orkar bara då jag alltid e mega trött på fredagar.

Nej nu ska jag hänga tvätt

ciao bella




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback