Lite blandat fakta:

Mitt namn: Tove Maria Selvåg

Ålder: 25 år

Bor: Solna

Bor med: Min sambo Jonas

Yrke: Förskollärare

Favorit djur: Hund och häst

Favorit årstid: Höst och Sommar

ÄLskar: Min sambo Jonas Nordlander

Bästa kompis: Sara Lundberg, världens bästa

Gudmor: Japp till min goding Smilla (sara och daniels pingla)

Syskon: Japp en stora syster Anna heter hon

Bästa törstsläckaren: Iskallt vatten ( inget är bättre en det)

Älsklings rätt: Suschi ( fast jag tycker om många olika maträtter) är inte kräsen

Allergisk: Ja tyvärr mott katt och pollen och vissa blommor

Mest nöjd med på min kropp: Räknas munnen?

Favorit frukt: Vattenmelon på sommaren och apelsin på vintern

Favorit cider: Hannas lakrits annanas

Favorit lekerol: Salmiak GIANTS

Pizza eller sallad: En riktigt fräsch sallad e ljuvligt.


ciao bella










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback