Mysig promenad

jag och min älskling gick längs vattnet nere vid huvudstgad-pampas marina-solna..vi köpte en glass på vägen som vi avnjöt på en brygga..mysigt att äta glass ute i solen på en brygga och höra hur fåglarna kvittrar, barnskratt båtar som äker snabbt på vattnet...efter det låg jag i älsklingens knä för att sola lite...mysfaktor HÖG. sen gick vi till Solna centrum för att inhandla det sista till middagen. Idag blird et köttfärslimpa..lite tidigare middag en vanligt, då jag ska på skivstångs pass klockan 5.

Var även på Gina tricot idag och inhandlade 2 par korta leggins, ett par svarta och ett par vta, samt 2 par vita ankelstrumpor.  Köpte plåster och allergi tabletter ..men påsen har jag glömt ngn stans inne i Solna centrum. Få ringa till Gina och se om den ligger där.Annars får jag köpa nytt imrogon, tur att det inte är så dyrt men iallafall.


Ikväll är det filmen Innan frosten Wallander filmen fast den har vi redan sett..fast går det ingen annan film så sak vi se den.

Hoppas alla har haft/har en bra dag....

kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hittades påsen? =)

2007-04-16 @ 22:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback