Nu har jag en lyckling sambo

Jonas är över öronen i lycka, hans underbara älskade Modo tog ju SM guld igår så han e tok glad. Han firade det med hans kompis Robert igår. Jag var under kvällen hos min kära vän Sara och barnen, eller igår var det bara Smilla av barnen hemma för Pontus var med Daniel hos daniels mamma och pappa och kollade på hockey. Jag och Sara hade en mkt trevlig kväll. Jag hade köpte en dress till Smilla på affären Små grodorna Den ligger på St:Eriksplan. en mkt mysig affär vill jag lova. Byxorna var randiga i rött och vitt med märket Laban och t-shirten var röd med figuren Laban på framsidan.

På dagen träffade jag Lottis, vi köpte glass på Stockholms glassbar..sen åt vi den nere vid vattnet framför Karlbergs slott. ..

Idag är det Söndag tro vad som ska hittas på idag, jag ska iallafall på skivstång klockan 17:00 med Anna Edling..sen vet jag inte har tagit fram köttfärs..ska göra köttfärslimpa till middag idag, det e såå grymt gott.

Ute lyser solen och fåglarna kvittrar, så det blir väll en promis längs marinan och kanske en glass på vägen. Jonas och jag ska snart köpa trall till vår balkning och en möbelgrupp..*längtar* gud vad mysigt att sitta på balkongen och bara vara...när den blir inredd och klar så blir det invigning :) *hihihi*

Nej nu ska jag nog tillaga mig lite gröt .

So long.


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback