utmana mig...

Namn: Tove
Ålder: 25
Stjärntecken: Våg
Bor: Solna
Yrke: Förskollärare
Drömjobb: Ett arbete som jag jobbar med i dagens läge
Saker jag gillar att göra på fritiden:  mysa med min älskling, shoppa, läsa, partaja,umgås med vännerna,  träna osv.
Favoritresemål: Vill till Hawaii med min darrling
Musik jag tycker om: Jakob Hellman, Lars Winnerbäck, Mika m.fl
Favoritdryck: Vatten, kaffe, rött vin
Favoritmat: Suschi
Favoritfilm: Högklackat
Favoritserie: Vänner och sex and the city
Jag samlar på: Energi, kMänniskor som jag tycker är inspirerande: Människor somondition och kärlek
 
Om 10 år: En utökad familj :)
Det visste ni inte om mig: Jag är med ialla tävlingar som finns..älskar tävlingar
Det bästa som har hänt mig: Att jag träffade min underbaraste Jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback