fy fan säger jag bara

hur kul e det att vakna med huvudvärk? somnade med huvudvärk, jonas komj in igår kväll när jag hade lagt mig med en huvudvärkstablett samt ett stort glas vatten..det måste väll gått över för jag somnade ju iallafall..vaknade sedan imorse klockan 7 med trycket runt huvudet ochdet dunkar i pannan...fan *gråter* jag som inte ens brukar ha ont i huvudet .Inte bra eller roligt att behöva knapra ibumetin..men vad gör man? hoppas det försvinner?

Ikväll har vi APT mellan 16-19 har lagat en liten bullgur sallad tills dess att ha då annars blir det så sen middag.Jag som börjar få in mina matrutiner nu när man börjat jobba så att jag äter på regelbundna tider.
På lördag ska  jag köpa friskis och svettis kort *längtar så jävla mkt efter det* LÖN kom snart...

nej nu ska jag göra mig färdig innan jag åker till jobbet,

ciao bella

Kommentarer
Postat av: Katarina på Inspirationsbloggen

Hoppas att du kryar på dig snart! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback