Godmorgon....

Är trött verkligen skit trött fast jag somande tidigt så vaknade jag vid halv 2 inatt av att jag höll på att svettas ihjäl...sen tog det ett tag innan jag kunde somna igen, Jonas verkade inte heller kunna sova så som han låg och vred sig i sängen :) .

Imorse vaknade jag klockan 08:00 av att det RINGDE...fy fan vad sur jag blev..vem fan ringer klockan 08:00 på morgonen....efter tag då jag har försökt somna om så frågade jag jonas vem det var som ringde..och han svarade att det var Jenny...
jaja hur som helst så blev det inte till att somna om, utan nu sitter jag här med en kopp kaffe och försöker bli människa för idag...
Klockan 11:00 ska jonas till banken, jag ska till gina tricot och lämna tillbaka en tröja som det var en fläck på..sen ska jag hämta ut mina skor som e hos skomakaren....sen blir det att kolla på löksmöbler, hoppas jag om det inte är så jädrans varmt ute så att mansmälter bort.

Ikväll blir det att träffa Lottis
Imorgon ska jag till Sara och barnen klockan 11:00.

Igår var jag ju hos frissan det blev skit bra verkligen super duper nöjd...köpte efter det ett par svarta skor på Skorett ochett par vita på dinsko. en fin topp och en vardags topp på gina tricot.

nog för tillfället..hörs senare


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback