Hello Kitty

 Åååå va djag älskar hello kitten prylar :) fick igår en förskottspresent av Jenny en hello kitty t-shirt som var från Bik bok. Som om ni är som jag lika tokiga i hello kitten som jag är så bege er dit.

Som sagt så var jenny här igår hon skulle nämligen till ortopediska huset idag med sitt onda knä. Så hon sov över hos oss till idag.

Idag på jobbet så var det bra som vanligt idag sov alla nya inskolningar på vilan , det gick över förväntan verkligen jätte roligt att barnen är så trygga med oss på avdelningen.

Håller på nu med att koka potatis. Ikväll blir det potatis, lax och dillsås med sallad..gottit värre :)

Imorgon kväll blir det bio  iallafall lovat Jonas att kolla på transformers, jag sa att han kunde se den med ngn kompis men alla verkar tydligen redan ha sett den. Så det blir väll att se den med honom, men han fick ju offra sig med att se ciao bella med mig så det är väll inte mer en rättvist.

Imorgon ska jag även TRÄNA ska köpa mitt träningskort imorgon då lönen kom idag :) jippi jippi *dansar`* nu ska det tränas som fasen....minst 4 dgr i veckan.

Nu måste jag kolla till potatisen.

kram på er alla godingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback