Redan söndag :(

nu e det söndag igen fan vad helgen går fort...igår kväll var sara med familj hos oss det var super duper trevligt vi åt 3 rätters middag.till förrätt åt vi svampsoppa med egen plockade kantareller. Varmrätt: nudlar med kyckling wok. efterätt en fantastiskt god glass. och så kaffe till det.
Jonas och daniel kollade på fotbollen, sommarkrysset de försökte få iho rätt kryss hihihi samt ngn film tror jag...Pontus var pigg som en nötkärna harn var vaken ända till halv elva....Smilla somnade vid halv åtta tiden gumman håller på att få en till tand så hon har feber...vi bäddade upp till henne i mitt och jonas sovrum,,så hon sov så gott,

Jag och sarade satt och snackade om allt möjligt..och vet inte hur många gånger vi fick gåshud? hihihi eller vad säger du gumman...och frågan är ju också finns gud? (internt)

Inatt vid 4 tiden så vaknade jag av att jag fick näsblod igen..fick det igår lite under kvällen sen inatt igen har inte haft näsblod på hur länge sen som helst men plötsligt kommer det bara. Vaknade 10:10 imorse så det var skönt att inte behöva vakna klockan 7:00
Imorgon börjar jag klockan 08:00 jobbar till 16:30 och imorgon kommer Molly tillbaka från semestern kul det blir.

Får se vad som händer idag, blir sökert till att gå ut och gå en sväng med my libling.

Nej nu e det frulle time...

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback