slut på semestern.... dags att börja jobba igen

Har idag varit på min första arbetsdag på jobbet efter min 5 veckors långa semester..det var faktiskt riktigt kul att börja jobba igen och att man känner sig riktigt utvilad, skam vore väll annat.
Igår kväll kom vi hem från Göteborg det var riktigt trevligt och roligt...var på Liseberg samt shoppade en himla massa..köpte bl.a en klänning, parfym, 3 tröjor, en stickad poncho , en parfym m.m. sen så tog jag även nya hål i öronen..som det letades efter en salong som gjorde hål, men tillslut fann vi den det fanns i Nordstan tha`nk good.

Det åktes även en massa skojjiga saker på Lisseberg som Lisebergtåget, jukebox, colorado och flumride riktigt super skoj...lyckades dock inte vinna några vinster som vissa andra gjorde...ca 4 kg choklad shit vad choklad...hahaha

Har idag cyklat till jobbet det var så skönt att börja göra det igen...imorgon ska jag nog köpa träningskort igen då mitt har tagit slut. Imorgon börjar inskolningarna på avdelningen 4 nya barn ska skolas in...sen återstår det 3 till som börjar lite senare.

Har nyss avslutat städningen gud vad skönt det är att ha det gjort, Jonas säger att jag har städmani  bara för att han inte ser när det blir smutsigt hemma...jag älskar att ha det rent och fint i vår underbara lägenhet. Satt och tänkte förut på vilken tur jag och älsklingen som fick tag i en sådan super fin stor och luftig lägenhet..helt galet, idagens läge hade vi aldrig kunnat köpa denna..då mäklaren sa att den är över 2 miljoner..

På torsdags ska jag ev med min syster och kolla på lägenhet till henne i enskede.

nej nu ska jag ner och slänga massa glasburkar/flaskor samt lämna in pantflaskor på Konsum...

ciao bella

Kommentarer
Postat av: Anonym

trevligt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback