besiktning

Fan hur glömsk får man vara..vi skulle besiktat vår balkong i tisdags klockan 9-9,30..men kom jag ihåg det? icke sa nicke helvete..jonas sa: men det var ju du som skulle vara hemma i tisdags så de kunde komma in samt hålla reda på vilket datum det var...ja ja nu är det gjort och går itne att göra om..eller jag ringde ordörande Ulf, men hans fru sa att han var på möte så han skulle ringa mig när han kom hem från mötet ca 22:00 sent men vi måste ju v eta hur vi ska gå tillväga.kommer säkert få betala besiktningen*river håret*men men vi har oss själva att skylla.

satt och funderade lite på livet..och det gick upp för mig att jag har snart bott i sthlm i 6 år..shit as länge och vad har jag hunnit med? jo...

* PLuggat 4 år till förskollärare
* inne på mitt andra jobb som jag stormtrivs med
* varit på massa as roliga fester
*t räffat Sara, som numera e min bästa kompis
* Blivit tant till Pontus
* Blivit gudmor till Smilla
* träffat världens bästa kille Jonas
* Blivit tillsammasn och flyttat ihop med honom
* Förlovat mig med Jonas
* Funderar över bebis
* träffat andra underbara människor
* Har skaffat ett lån tillsammans med Jonas på vår lgh
* Varit i Egypten med Jonas
* Haft en löneförhandling
* Underbar kollegor
* Mystiska kollegor


Ja det e lite av massa saker......

nu ska jag äta apelsin

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback