En ny frisyr

Idag efter jobbet skall jag till min frisör Jessica, hon skall klippa och färga mitt hår...kommer att lägga in bild på hur det blev senare ikväll...jag öppnar jag klockan 7:30 på jobbet...ute e det -15 grader burr burr blir till att ta på sig den stora tjocka halsduken för att kunna gå ut *hutter hutter*.
Sitter och funderar på varför jag inte tidigare åt frukost på morgonen? jo jag sa att jag mådde illa vilket jag har gjort men nu har jag fått en helt ny vana, och det e att äta frukost innan jag åker till jobbet...och jag klarar mig mkt längre en vad jag gjorde innan. Förut så blev jag hungrig efer ca 1 timme men nu orkar jag ända till lunch,...ok visst kan jag bli lite hiungrig men inte så jätte....så jag säger bara det tacka vet jag gröt på morgonen...

Sovit jätte bra inatt med*thanks for that* det e så skönt att inte behöva drömma dessa psyko drömmar..förstår inte varför vissa människor inklusive mig drömmer mardrömmar...

Nej nu måste jag bortsa tänderna och sen bege mig till jobbet...

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback