Hemma mys vill jag lova

Jonas sitter/ligger i soffan och kollar på Lost, jag lagar mat eller jag har potatisgratängen i ugnen så ska jag steka fläskfilè till mumsfillibabba :) ska bli skit gott det.Ikväll e det let`s dance och så ska det låta..så det blir mys med min älskling..Blir  gott vitt vin till maten också mmmmm.....

Imorgn ska vi till Jonas arbetskamrat och hans familj och äta persisk mat..det ska bli spännande har aldrig ätit det förut...men det sägs vara gottit iallafall..

Idag var jag uppe hos chefen, hon sa: Tove jag har en sak till dig..va sa jag? då fick jag några papper med en kurs som jag e erbjuden på att gå den heter barns språkutveckling..ska bli mycket kul det e 5 p på lhs...jobbet betalar kursliteraturen..och inte bara att jag får en utbildning jag får även 3 extra semesterdagar, då kursen e varje onsdag fram till maj mellan 18-20.. Jag e AS GLAD!

nu måste jag se till maten..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback