Lördags planer

Funderar på vad jag  ha på mig ikväll när vi ska gå på RENT ikväll..först ska vi äta ngnstans...men stora frågan är: vad ska jag ha på mig????? vet inte  har ingen aning, eller lite aning har jag väll. Jag ska ev ha på mig svarta tights med en grå/svart långtop/klänning, hoppas ni förstår.

Ska snart göra iordning mig jag och jonas ska åka hemifrån klockan 17:04 då går tuben från västra skogen. mysigt ska det bli iallfall jag och jonas middag, musikal.

Imorgon ska jag till Sara och barnen hoppas hon blir sjuk mer en det hon har idag...vill vill vill åka dit...imorgon och mysa med dem. Imorgon vid 17:00 ska jag på skivstång med Anna Edling det ska bli roligt var ett tag sedan jag var på skivstång..så det ska bli riktigt härligt.

nu ska jag kila...

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback