Lördag...vad händer?

Idag är det lördag....jag ska inte göra ngt spec vad jag vet...halv elva ska jonas se på herrarnas slalom det ska inte jag se... Vet inte hur länge det håller på sen ska vi säkert ut och gå. Jag har ont i halsen det e lite jobbigt att inte kunna svälja utan att det ska göra ont.
Ikväll ska Jonas iväg på grabbkväll/whiskey kväll...jag ska nog se på melodifestivalen.

Igår var det ju Let´s dance och inte heller denna vecka åker Lasse Brandeby ut..vad är det som pågår? vad e det för fel på svenska folket? varför röstas han inte ut? är det verkligen bara ajg som ser att den mannan kan allt annat än dansa..hoppas att ngn håller med mig om detta.

Sitter och lyssnar på P3..det e faktiskt en riktigt bra kanal..utan en massa reklam som man kan bli galen på, var 10:e minut är det reklam..nej tacka veta jag reklamfria radio och tv kanaler.

Undrar om jag ska göra ett besök på Gina tricot och se om jag hittar ngt fint att köpa..älskar den affären.

Ikväll är det ju melodi festivalen undrar vem som kommer att gå vidare...

so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback