Rix fm

sitter nu och lyssnar på Rixfm och skriver blogg...lade mig hyfsat tidigt igår kväll...det märks för att jag är så mkt piggare då. Och idag öppnar ja gockså istället för Lottis som e sjuk även idag. denna vecka blir det e n hel del övertid då jag får jobba över en del varje dag.

Idag tror jag det kommer några fler barn till förskolan..de börjar friskan till..fast jag mailade ut till alla föräldrar om denna influensa..och att även pedagoger ligger däckade i det nu..att det är viktigt att vara hemma så pass länge att man verkligen orkar med verksamheten.

Tänker på hur mkt dåliga läkare det finns i denna stad, tänker bara på den på bvc som skulle hjälpa Pontus...ursäkta men var fick den läkaren sitt läkar leg ifrån? tur att det finns en läkare sedan som kunna hjälpa till på en provat läkarstation...måste man gå privat för att få hjälp? vart e vården påväg?


nu ska jag göra iordning mig för att åka till arbetet.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback