vad säger man?

Läser nu på aftonbladet.se där de skriver: Skolfröken och The ark vidare till final. Att The ark skulle gå vidare visste man nästan även fast jag inte kunde tro att de skulle kunna dra en schlager dänga, men att den helt okänd människa en sk fröken skulle gå direkt vidare till final i globen var faktiskt helt otippat men ändå skojjigt, att nya människor som inte har varit med i denna festival ca 6 ggr tidigare och för att hoppas än en gång att nu ska det väll vara deras tur...skönt tycker jag med nya vanliga människor som kommer fram i rampljuset...

Min sjuk diagnogs: Mår nu bättre ingen feber men eas trött och har fortfarande ont i öronen :( inte alls skoj..ska lägga mig snart och sova..förhoppningsvis mår jag helt bra imorgon...*hoppas*

Nu ska jag lägga mig bredvid min prins igen i soffan....
ha en trevlig kväll....


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback