ajajaj...

har sjuk mensvärkt det gör verkligen såååå jävla ont..fattar inte,,om ni killar bara viste vilken jäkla smärta det är..känns som om ngn slår en i magen så ont gör det.
Idag jobbar jag 9-17:15...ikväll vet jag inte vad jag ska göra..men jag vet iallafall att på Onsdag om 2 dgr ska jag träna med sara..ngt danspass shit e verkligen nervös, men hoppas det går bra iallafall :)
Igår såg jag och jonas en jätte bra film som hette Jag of´ch Luke på kanal5, verkligen värt att se.

Måste köpa ett nytt underlakarn till vår säng, när vi köpte vår dubbelsäng så köpte vi bara 1 lakarn..vet inte varför men borde ju köpt 2 på en gågn, för idag ska vi byta lakarn...så det måste jag inhandla ida gpå rasten eller ngt.

NU ska jag göra iordning mig..

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback