Jakob hellman...

Jakob Hellman är en artist som alltid kommer att vara populär...köpte idag hans gamla skiva för 70:-..den var nedsatt till 70:- det var rea på skivaffären. Sen gick jag och Jonas och storhandlade på Ica i solna centrum....ikväll kommer Sara, Daniel och Smilla..min underbara guddotter... Pontus ska vara hemma med hans farmor och farfar...Ikväll blir det tackos med flera olika goda tillbehör. Vi ska ha tackos och spel kväll..på tal om spel undrar om jag och älsklijngen vinner ikväll vi spelar nämligen på Harry Boy..jag tycker att någon gång måste ju vara vår tur...

Jag fattar inte att Lasse Brandeby inte åkt ut ur Let`s dance igår...utan Birgitte Södergard åkte ut istället...jag tycker iallafall att det e mkt märkligt....

Imorgon skall jag med min  syster och kolla på lägenhet, hon ska kolla på två stycken...sen ska jag till Lottis och fixa med två saker till jobbet som vi ska ha på projektarbetet med barnen på förskolan.

Vill att min försylning ska försvinna, pallar inte med det snart...gör ont under näsan ajajaja....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback