shopping

Idag har det varit en bra dag på jobbet..öpnnade imorse och slutade klockan 3...efer jobbet så åkte jag till Solna C och shoppade lite: underkläder, strumpor och strumpbyxor  och lite party dricka till på lördag då vi ska till Lottis jag, Magda och Nadja.
Har nu ätit kina mat med min älskling..som har legat hemma och varit sjuk och det han ville ha var Kina mat... Vi har även kollat på F.R.I.E.N.D.S. det e sååååå bra,

Hatar mina läppar just nu har så sjukt torra läppar...fy fasen smörjer dem med försvarets hudsalva, men vad hjälper det? inte alls :( .

Dricker älsklingens goda kaffe nu...Imorgon e det Fredag och jag slutar tidigt halv två...sen ska jag till Banken och fixa en sak...

godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback