Snart läggdags

Ja nu e det snart dax att sova...e trött har kollat lite på efterlyst gud vilka idioter det finns i vårt land som gör så mycket hemska saker...Jag funderar på att lägga mig läsa lite innan jag ska sova...imorgon börjar jag klockan 8. Var inne på en sida som heter smarta saker.se det är en mkt kul sida som har en massa roliga saker till hemmet m.m gå gärna in där och kolla.
Imorogn är det fredag :) längtar...jag och Jonas ska ha mega mys imorgon kväll äta god middag och kolla bl.a på let`s dance. På lördag kommer sara, daniel och smilla på middag och spel kväll hos oss, Pontus ska vara hemma med han och Smillas farmor och farfar...

Hoppas min hosta försvinner snart orkar inte hosta mer det e jobbigt riktigt jobbigt...

Åååå Jonas vad jag älskar dig du är den underbaraste....puss puss på dig min underbara prins!!!!

Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig och läsa..
Godnatt!!!!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback