snart läggdags

Det är torsdag, klockan är  20:28 jag funderar på när jag ska lägga mig ikväll..jag förstår inte varför så många envisas med att vara uppe länge även fast de är hur trötta som helst..när jag säger till folk att jag e trött klockan nio och går och lägger mig då..kan vissa eller iallafall en viss kollega bara sucka och säga: Men Tove du kan inte lägga dig och sova så tidigt du behöver inte så mkt sömn...även fast jag e hur trött som helt...men varför inte...ska man plåga sig igenom kvällen genom att vara vaken för att man inte ska sova så mkt? Förstår inte det..

Kom nyss hem från middag hos Sofia det var gott...men blev bara där ett par timmar eftersom hon var så trött..min kära vän har börjat jobbat, efter några år studier på lärarhögskolan..så niu förstår nog hon hur jag känner mig ibland när jag inte orkar med allt för mkt efter jobbet...


tjing tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback