3 dagar har gått...

av min semester..nu är det Onsdag..idag ska jag inte göra ngt spec om inte Tessa skulle komma hit och promenera men hon skulle ev till Kolmården idag så vi får se. Inatt har jag och mamma sovit i sommarstugan helt underbart och då menar jag såååååå avkopplnade man glömmer tid och rum totalt det är som man kommer in i en annan värld..man hör vågorna klucka mot bryggan, fåglarna som kvittrar vinden som susar i träden..bilder kommer att läggas in  i denna blogg så att ni kan sätta er in i vad jag menar *fniss*..ska äta lunch här hemma innnan jag tar en rask promis tillbaka till mitt smultronställe sommarstugan alias *Afrika*

På lördag kommer Jonas hit äntligen saknar honom grymt mkt...så det ska bli härligt att få kramas och pussas har inte gjort det på 9 dgr...börjar få abstinens.

Igår var jag, mamma och pappa ute och plockade svamp på kvällen hittade massa svamt så det blev till att rensa den, sen blev det svampmackor mmmmmmmm vad gott det var.

Ikväll blir det till att sova i stugan igen och ut på sjön och fiska...

Hoppas alla ni får en härlig dag...

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback