i den långa väntan

sitter nu hemma och väntar på att de som ska instalera vår nya dörr ska komma.De ska komma mellan 08:00 - 09:00 så hoppas att de kommer inom denna tidsram.
Har ont i halsen som satan..gör hemskt ont *ajajaja* vill int bli sjuk, vägrar bli sjuk....börjar ju min semester imorgon e.m.

Igår var jag på spinningpass...det var Nina som höll i passet en grymt bra ledare som verkligen gjorde att man blev peppad...och jag har nog inte varit så svettig på länge av ett pass...visst det var varmt i lokalen men ändå.

Fick ett mms av Sara igår med utsikten mot havet sååååååå fint..de har det verkligen underbart.
Idag bär det ut mot stora skuggan igen fast jag kommer ju senare dit..beroende på när dessa instalerare kommer..så när jag kommer hem från jobbet idag så har vi en ny fin säkerhetsdörr :) how lovely
och att den höjjer värdet på lägenheten gör det ju inte värre...hihiih

Vädret idag är mulet och grått de har även sagt regn.

Ikväll blir det romantisk middag med darligen då vi inte kommer att ses på 9 dgr nu :( *snyft*.. får se vad vi ska hitta på, vi måste iallafall äta hemma, då jonas har jouren ikväll.


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback