Med promenad mot Stora skuggan

idag har jag och Lottis varit med våra barn från vår avd med utegruppens barn till stora skuggan..det var väldigt trevligt därute. Vi lagade maten ute det blev köttfärsröra med pitabröd mumsfiliibabba...sen så sov de ute. gud vad det har varit udnerbart att vara ute en hel dag...vi ska även följa med dem imorgon också.
På tal om imorgon så börjar jag lite senare då jag ska invänta de som ska komma och instalera vår nya ytterdörr som är en säkerhetsdörr...så ja gkommer inte att börja fören ca klockan 10:00.

Ska nu snart iväg med tuben mot rådmansgatan och friskis och svettis ska träna ett spinningpass gud så skönt det ska bli..lovar att de tkommer vara rätt så varmt där inne *puh*

Fick veta en rätt kul grej idag hihihi...lycka till vännen håller tummarna verkligen för dig :)

2 arbetsdagar kvar sedan blir det SEMESTER i 5 veckor gud så underbart det ska bli...jag känner att jag har verkligen inte ngn energi kvar nu...orkar inte jobba en vecka till...behöver verkligen ladda om batterierna.

Nu ska jag se om Jonas har somnat ute på balkongen.

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback