Semester!

ja nu är det verkligen semester i hela 5 veckor,...hur underbart som helst.
Kom hem till mamma och pappa i Ljusfallshammar igår eftermiddag...lite senare på eeftermiddagen/kvällen kom Ida med sin lilla Arvid på besök...gissa om han e super söt? han e sååå go den killen...så näpen :) Han sov när han kom till oss men sen så vaknade han eller Ida tog upp honom..både jag, mamma och pappa ville ju hålla i undervärket.
Idag är det ruttet väder så får se vad jag ska göra, ja goch mamma ska iallafall ta en långpromis...sen så ska jag även hälsa på min gamla farmor.

Blir även att läsa massa böcker..köpte 3 igår på pocketshop
köpte böckern:
Blocket
den ryska vänninnan?
samt en bok som ja ginte riktigt kommer ihåg vad den heter..men den handalar om en 1§4 årig flicka som hamnar på ett internat i England.

Imorgon ska ja gträffa Linda

nej nu ska jag väll ta och byta om till promis kläder så ja goch mamma kan ge oss ut.


kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback