söndag ungefär vid lunch

Sitter i mamma och pappas kontor, hör hur mamma diskar. Jonas och pappa är ute och grejjar lite i skogen..idag har jag , pappa och Jonas plockat massa blåbär gottit värre...så vi ska frysa in det nu och ta med det hem till stockholm sen.
Det är så skönt med semester...igår låg vi vid sommarstugan och solade massa , och blev rätt röd i ansiktet så Jonas sa att jag mer ilknade ett stop ljus.
Idag är de tblåsigt och så det är inte alls lika skönt...fast jag tror att det kan bli rätt drygt om det är lika varmt och ingen blåst alls under hela tiden skönt med lite varierat.

Det värsta med att plocka blåbär är att färgen av bären är så svår att få bort spelar ingen roll hur mkt man skrubbar och skrubbar det är skit svårt vill jag lova er..

På söndag nästa vecka så åker vi från östergötland åker tilbaka till Sthlm..är där en natt sen så åker vi till Härnösand på måndagen den 23:e.

Nej nu blir det kaffe...


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback