En vecka kvar

ja nu har man en arbetsvecka kvar sedan är det semester i 5 veckor!!!!!!!! JIPPI gud vad skönt det ska bli ni anar inte hur mkt jag längtar efter det och hur stort behov jag är av semester...det är inte nådigt.
Idag så v erkar det vara lite halvmulet ute....ska åka och fixa resten till bröllopspresenten sen ska det vara klart :) hihih ja imorgon smäller det...då blir Sara fru Sara Erlandsson :) gumman det kommer bli ett sådant fint bröllop :=) och en underbart eftermiddag/kväll.

Ikväll ska jag och älsklingen  ut och äta på en Thairesturang I sundbyberg, Jonas hade åkt förbi den imorse och vill absolut gå dit idag så det får det bli :)

Igår var jag och Lottis ute och åt på Södermalm ett ställe det var gott men inte alls som förri tiden haha altså 1,5 år sedan...åååå vad lång tid tillbaka.


Idag jobbar jag 09:00 - 17:30...nästa vecka blir skönt då slutar jag tidigt 3 dgr..lovely inklusive på fredagen så jag kan åka till landet tidigt tidigt....

Nej nu ska jag göra mig klar på det sista...

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback