Godmorgon sthlm


ja nu e jag uppe..varför då undrar många? jo för att 08:49 tar jag tuben mot universitetet..Tove har nämligen sin tenta idag...*hackar tänder* jag kan säga att mellan 1-10 på nervösskalan så ligger jag på 9,5...så man kan säga att jag har nerver i kroppen som inte sitter riktigt stilla... När tentan är slut klockan 14:00 så är jag fortfarande itne lugn för då ska jag gå och fundera över hur det gick ...eller det e klart att jag e mkt lungnare för då är det ju förhoppningsvis över...och går det åt helvete så får jag väll göra om den i augusti det är inte ,mer  med det.

I eftermiddag kväll ska jag till Sara gumman...dit ska även Mia och Jenny (daniels syrra) vi ska äta tacos och bara mysa och ha det treligt, en riktig tjej kväll :) kommer bli nice¨..medan grabbarna har svensexxa...


Nej nu måste jag göra mig klar....


ciao

på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback