hej hallå alla glada

Gud vad det har varit varmt ute idag..vi tog med barnen på långutflykt till Bellivi parken, packade med oss lunch och liggunderlag. Det var udnerbart skönt och alla barnen hade det så underbart roligt...och sussade så gott efter lunchen...vi pedagoger passade då på att sola benen lite *fniss*

Är mätt och belåten har avnjutit en underart god middag tillsammans med min kärarste det blev  one kind om thai mat ala me...gud så gott det var.
Håller på att kollar upp olika företag som säljer säkerhetsdörrar..det e inte det lättaste..och vår dörr har inget standardmått så vissa företag tar 20000:- för en sådan dörr....inte alls kul så nu håller vi på att kolla upp olika företag som kanske e billiagre..så är det ngn som läser detta och vet ngt annat företag så skriv gärna till mig.

Ikväll e det premiär för allsång på skansen som jag lätt ska kolla på..synd att man inte är där...har varit där en gång jag och Anna Edling var där för 2 sommrar sedan och då var det vaaaaaaaaarmt..herre gud milda makaroner vad vi svettades..vi hade med oss ett paraply...som fick skydda oss mot solen..sen kom jonas vi höll plats å¨t honom,...han slapp sitta hela dagen med oss för att få platser...hihih

Nej nu ska jag betala månadens räkningar :( blääääääääää

tjoflöjt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback