Helg igen :)

har avnjutit en as god middag med min darling :) och haft massa go snack...haft en bra dag på jobbet trots att de flesta e i en jobbig trots just nu gaaaa...men men det höär ju till..
Ikväll blir det soffhäng med älskling vi ska se senaste Beck filmen kommer inte ihåg vad de heter..men den lär ju vara bra.

Imorgon blir det spinning klockan 11:30..ska träna med Anna Edling f.d Möllberg..sen ska vi ta en fika...sen blir det hem och mysa med Jonas får se vad vi ska hitta på för skoj..på kvällen ska jag umgås med Lottis.
På söndag blir det spinning igen skönt som fan.

Snart är det bröllops tider för Sara och Daniel..så på söndag ska jag och jonas kolla upp vad vi ska ha på oss på bröllopet, jag har snart gjort klart skivan som ska spelas på bröllopsfesten också bara lite finjusteringar kvar :)


nu har jag nog inte ngt mer att skriva...


kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback