ja yttligare en dag har gått....

..i trötthetens tecken blir så less på detta vill ju kunna sova om nätterna. Trodde att jag började klockan 8 imorsde men när jag öppnade dörren till mitt kära arbete så möttes jag av frågor som: vav trött du är? men vad gör du här nu? du börjar ju inte fören klockan 09:00...gaaaaaaaaaa vad irriterande..släpade mina ben vidare till personalrummet och våran soffa..slockande och sov i ca 40min skönt som fan.

Idag så åt jag suschi och jonas åt ngn thairätt som såg mkt aptitlig ut....köptes nere från suschistället vid torget dom gör såå god mat...så jag tackar min äslkling för maten.
Har tvättat nu vit tvätt det blev en hel del..vi har även avnjutit jordgubbar ute på balkongen mumsfillibabba..hoppas jag kan sova bättre inatt pallar inte en till natt med att inte kunna sova.

imorgon är det sista arbetsdagen för veckan och jag jobbar bara till 14:00 how lovely.
Snart midsommar afton...

kram kram

Kommentarer
Postat av: Tony

Sushi stavas det

2007-06-20 @ 22:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback