Kan inte sova *Suck!*

nej det kan jag inte...sitter uppe i min morgon rocke dricker mitt morgon kaffe...blir så trött på mig själv...somnade ca halv två inatt för att jag var pigg men långt inne var jag itne pigg utrn skit trött...nu vaknade jag när Jonas bagav sig till sitt arbete....och efter det kunde jag inte sova...vilket måste innebära att jag har sovit väldigt oroligt inatt, brukar nämligen aldrig vakna av att han åker till jobbet.

Idag måste jag gå ifrån arbetet för att åka och vaccinera mig , har ju tagit en spruta varje år mot TBE, och nu ska jag ta min tredje spruta...sen behöver jag inte ta fören om 5 år igen.

Idag ska vi ha möte på jobbet mellan 17:30 - 19:00
Jag ska även ha möte med biträdande chefen idag och fylla i vår vfu students rapport..need help to do that.

Ikväll ska jonas på företagsfest med jobbet...eller som de kallar det : företagssprit...om jag känner min äslkling väl så kommer det bli mkt svårt för honom att ta sig till jobbet imorgon *asg*men men han har sagt att han ska jobba imorgon även fast de ska ut och svira ikväll..de ska till grönan.


hoppas alla får en bra dag, så hörs vi senare...

kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback