Mätt och belåten

jag och min älskling har varit på en Thai resturang i Sundbyberg smaksens..lätt att det var den godaste thaimat jag har ätit någongång, den var helt suverän. Sen så gick vi hem till västra skonge, skönt med en promis efter att man har ätit. Har nu beställt en tillbaka resa från Norpan till Stockholmo den 22:A juli.

ska se på nyhterna nu innan jag lägger mig, måste även se vädret...måste se hur det ksa bli imorgon då det e den stora dagen för våra vänner Sara och Daniel :)
måste sova tidigt idag då man ska vara utvilad imorgon.

Har iallafall gjort klart allt för imorgon...så det känns bra super bra....

Nej nu måste jag ladda kameran till imorgon.....

godnatt sleep well

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback