Söndag...med allt vad det innebär

Söndag morgon..vaknade vid halv sex att mannen i mitt liv ligger och jämrar sig för något bredvid mig..och ojjar sig för sin huvudvärk. Han och grabbarna Danne, Peter och Danne var på svensexa på grönan...dom hade hade haft det mkt roligt och kvittot på denna roliga kvällen blev väll en regäl huvudvärk.
Klockan 23:30 kom ja ghem med taxi från Sara...jonas mötte mig och betalade min taxi...jag sa att ta med min plånbok ner, men han orkade inte leta efter den så han tog sin..visst det går välll bra för mig :) plutten hade laggt sig ner i sängen för att sova, men steg genast upp när jag stod utanför i taxin...snäll du är min libling.

Hos sara så åt vi tacos, hallonpaj, godis och så drack vi lite vin..och snacka massa..så det blev mkt prat och skratt... jag menar vissa saker e helt otroliga att de händer eller vad säger ni tjejer...om jag säger badhus, och naken bilder så behöver man itne säga mer..
Ja det var verkligen en toppenkväll....


Idag blir det städning och ikväll blir det ev spinning.


Nu ska jag äta gröt....

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback