Svetten lackas

Spinningpasset idag var nästan fullt..vilket jag inte trodde.Jag skojjar inte när jag säger att jag höll på att svimma...ett tag var det så sjukt jobbigt...jo jag blev dyngsur...utan att överdriva. Efter det så gick jag och Anna och tog en sallad, sen så kollade på lite på Maraton som gick av stapel idag...sen så ringde Lottis hon sa att vi skulle sitta ute på balkongen och dricka lite cider och samtala..så det blev att ila till bolaget, klockan var 14:45 när hon rigde så det var på håret att jag hann...sen så åkte jag och Anna till mig och lämna av träningskläderna samt min cider sen så tog vi riktning till Solna Centrum hittade ett hello kitty set som jag köpte så söt.Har även laggt undna klänningen som jag kommer att ha på mig på bröllopet....skor ska jag låna av Anna...så imorogn ska vi inhandla delar till Jonas outfit :).Samt städa...Har nu ätit äggmacka..orkar inte äta ngt varmt i denna värme idag har det varit outhärdligt...

Ska duscha nu så jag kan åka till Söder och hmmarbyhöjden.

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback