Truddelu

sitter här väntar på att tvätten skall bli klar...Jonas kom nyss hem..lagom i hågen men helt ok...och han hamnade i sängen så nu slumrar han som en stocka hahahha...
Jag är inte trött i dag heller...hmmmm hade möte till klockan 20:00 idag det gick brapratade med Sofia idag det var länge sen...men vi ska ta och ses nästa vecka iallafall..
Snart är det midommar ..skönt då är man ledig på fredag så det e bara 2 dagar kvar till på jobbet,,,åååååååååå vad jag vill ha semester längtar tok mkt....käner att det behövs.
Efter Sara och Daniels bröllop så åker dom ju till Turkiet..gissa om man e avis...ja gumman det e jag verkligen..gud vad skönt nu ska ha och bara ta  hand om varandra och njta av allt.

nej dags att  se om jonas ska se till tvätten..
Nu önskar jag att min sara gumma kommer in på msn....miss ju gummz

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback