usch vad jag e trött

ja nu e man hemkommen från Dalarna och alla festligheter som har varit där på ön..eller vi anlände till Dalarna sen så åkte vi till ett ställe som ligger mellan Norberg och Hedemora..där tog vi båten och började ro ut till en ö som ägs av Jennys morbror...det var mkt mysigt synd bara att det regna så tok mkt hela helgen..det var fint på midsommarafton iallafall fram tills midnatt..då började regnovädret bryta loss.
mkt god mat och dryck i dagarna 2 sätter sina spår om man säger så ..men det är det värt ibland...det händer ju inte alls för ofta med storparty.

Nu ska jag snart åka och jobba, börjar klockan 08:00 idag..jobbar till klockan halv fem..sen klockan 19:00 är jag bjuden på middag hos Sofia trevligt trevligt..

Och om 6 dgr så gifter sig vårea vänner Sara och Daniel..längtar mkt till det..kommer bli jätte vackert bröllop och trevlig dag/kväll...på söndagen åker de sedan till Turkiet *avis*

Solen lyser ute underbart väder...idag MÅSTE jag pumpa min cykel ..allt för dålig luft i den :(

Nej om man ska ta och göra sig iordning nu så att man kommer iväg sen vid den tid som jag tänkt...vill inte stressa.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback