Gaaaaaa

ja ibland blir man snurrig på vissa männsikor fattar inte vissa mäniskor vad sekritess är? eller vad som menas med POlicy? jösses man blir alldeles snurrig. Inga människor håller på som dem..tack för jag har allt stöd bakom mig..eller mig? det gäller ju även mina kollegor också som blivit "drabbade"...Sara jag ringde dig och behövde prata utn men du var nog inte hemma eller så var du upptagen. men ring när du kan... Älskar dig gummz....tack för igår att du verkligen lyssnade på mig det gör du i och för sig alltid....litar på dig till 1100000000000%.

Ja ja ikväll är det fredag kväll thank good för det...helg how loovely och inget inplanerat..undrar vad jag ska hitta på inget spec som jag har tänkt göra..Jonas har sin hockey *bläääääää*

NU snart ska jag snart se på let`s dance idag e det ju grande final.

krääääääääääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback