Äntligen

Imorse begav  sig jag, jonas och mamma och pappa till Bahaus i Barkarby...det inhandlades trall i träslaget mahongny eller hur det nu stavas ...samt en trädgårdsmöbel i ek med blå och vitrandiga dynor...såååå fint..det kalaset gick på ca 10 600:- men det var värt varenda öre...så nu blir det till att inreda balkongen med ljus, lyktor, växter m.m. samt en liten radio...ja det kommer bli en riktigt lyxig balkong...fast vi har en stor möbelgrupp på balkongen är det sjukt mkt plats över...helt underbart..nu vet jag iallafall vart jag ska äta frukost imorgon :) *megamys*

Ser fram emot mysiga middagar där ute :)

Ikväll ska jag på middag hos Sofia..ska bli trevligt.

nej nu måste jag hoppa in i duschen....

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback