dagen som har gått:

På jobbet gick det bra som vanligt....vår miljö e ju så stimulerande så man märker att barnen verkligen stormtrivs..
Efter själva jobbet altså med barnen så hade vi arbetslagsmöte...också givande...pratade om avskedsmöte för en som går i pension..det kommer bli nice...det e en överaskningsfest :).

Ikväll kommer min syster Anna det ska bli trevligt, mkt trevligt tycker jag...
Imorgon börjar jag klockan 07:30 samma tid som idag fast jag öpnnar ju varje onsdag och öppnar var fjärde tisdag så nu blir det 2 öppningar på raken igen.

Imorgon ska jag sätta upp lappar för alla som bor runt omkring vår förskola om att vi ska ha gårdsfest den 22:a maj på förskolan, så att de e medvetna och har överseende med detta.

På fredag åks det till mamma och pappa över helgen.

Ciao bella


Kommentarer
Postat av: Smuhlan

Får se om det går att kommentera nu då...
Har du kommit på ngn utstyrsel till det dära sagotemat?

2007-05-15 @ 22:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback