inte bara söndagsbilister som e långsamma

ja det e verkligen sant..jag cyklar till och från jobbet...och det finns verkligen otroligt långsamma cyklister..jag menar måste man cykla så sakta att en annan får stanna upp varannan sekund för den framför inte kan trampa runt pedalerna ordentligt?..blir galen...snälla kom igen ni...det e inte bara ni sölmasar som ska fram i trafiken.

Och sara jag hoppas att läkaren på måndag e bra...och ni ge er inte...jag vet att ni inte kommer att göra..det men jag håller med om det vi pratade om vissa läkare blir man helt förvånad över att de får vara läkare...
Hoppas även att lilla pluttanmår bättre och att det försvinner snart....
Imoorgn ska jag till er LÄNGTAR.

nu ska jag umgås med min älsakde sambo.



kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback